Popularne posty

piątek, 25 kwietnia 2014

nowe wiadomości

Hejo ! czytałam jeden blog gdzie pisze , że Kellow ukradła mi konto na MSP a to nie prawda! podam wam do tego bloga link : http://ania-frugoo-mspblogspotpl.blogspot.com

i błagam nie wierzcie w to.Tak to prawda ktoś ukradł to konto "Kellow" jakiejś Alicji i ta Kellow na MPS kradnie więcej kont , więc miejcie się na baczności....

No ale może teraz przejdźmy do innego tematu , DOSZŁA NOWA HAKERKA! już opanowała dużo kont a jednym z nich jest Wybranka_00  Jasiek11 i wiele wiele innych możliwe , że to ona ukradła konto o nazwie "Kellow" na jednym zdjęciu napisała tak "Muahahahaha jesteś pierwszą osobą  która pisze z NaTa$HHa Gratuluje!!!"a potem pisała"Zapewnie pisałaś Muszę zrobić H**A**C**K**A na te kratki" 

                                                 

AA teraz coś o Nocy Hakerów 

 Ponoć Noc Hakerów odbywa się 15 dnia kkażdego miesiąca on 21:00 do 6:00 (rano) czy jakoś tak i grążą takie plotki które doszły do mnie a teraz ją napiszę:

Pewnego dnia moja koleżanka na MPS przed Nocą Hakerów napisała mi tak:

Iza,grąży plotka o tym , że Kellow jeszcze jak była bezpieczna weszła w Noc H*a*k*e*r*ó*w na MPS i w tedy ukradli jej konto!!!!i ona chyba odeszła z MPS , ale nie Kellow ta która teraz jest zła tylko ta poszkodowana dziewczyna która miała to konto.

I to cała plotka więc mówie dalej to co miałam mówić zaryzykuję swoim innym kontem i napisze coś do hakerki boje się trochę ale napisze 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz