Popularne posty

wtorek, 20 maja 2014

Co zrobić aby mieć 1000000 sc ?

Hejo!!!!!Dzisiaj wam powiem co zrobić by mieć 1000000 sc 

1.Napisz mi swoje hasło i login do MSP

2.Napisz mi w e-mailu który za raz powiem wiadomość która ma brzmieć:Skończyłem/am pracę oto mój login i hasło do MPS:-------(tam gdzie kreski piszesz hasło i login).

3.Jeśli nie odpiszę to znaczy , że źle coś wpisałeś/aś i musisz napisać tą wiadomość jeszcze raz

4.napisać na e-mail mój czyli : izabella499@interia.pl

5.                                   I KONIEC ROBOTY!  1000000 SC LONDUJE NA TWOJE KONTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Działa:na 10000000000% 

Próbowało:101 osób licząc i mnie

Wymagania:minimum 12 level lub w górę :) i tyle :) 

Bay bay !

2 komentarze:

Erissrii pisze...

Chcesz tylko kraść konta innym użytkownikom! Nie wierzcie jej!!!

Mimi pisze...

Tak to tandetny blog.Nie wiem jakie dzieci się na to nabiorą

Prześlij komentarz