Popularne posty

czwartek, 3 kwietnia 2014

O mnie i o hakerkach

                          Coś o mnie i o hartkerkach

hej jestem Iza mam 11 lat i jak mówi nazwa bloga lubię grać na MSP.

Powiem wam dzisiaj o hakerkach. Jedna z nich to Anqlina<3  jak byście chcieli/chciały ją zobaczyć to sie nie da.Wiem o niej to , że ukradła mi 3 konta z 29 leverem drugie miało 16 a trzecie 30 i inni się na nią skarżyli i miejcie się na baczności bo mogła utworzyć inne konto. Podam wam jeszcze nazwy innych hakerek  i jakieś fotki też.

 Jedną przykładową hakerką   jest ona:

  Uważajcie na nią. reszte powiem wam później bo wyłączam laptopa. Pa!



Jest jeszcze ona anonymous   nie piszcie do niej  nie przyjmujcie zaproszenia  jak ją gdzieś zobaczycie to nie piszcie "AAAAA BOJE SIĘ TO HAKERKA" a jak się wam pojawi na stronie logowania to szybko  wyjdź z msp.

                                                                                                                                           Pisała Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz